Jeg indrømmer, at jeg i al ydmyghed blev ramt og virkelig skulle holde på mig selv for ikke at bryde ud i gråd, de første gange jeg hørte mine klienter sige følgende.
Som ny behandler kan det nemlig være svært at vide, om det vi tilbyder, sådan for alvor virker.
Så intet var større, end da de første klienter efter nogle gange hos mig kom og sagde:
”Jeg har det godt”.
Og jeg spurgte: ”Nå, hvad er der da sket?”
Og de svarede: ”Jeg har bare gjort, som du sagde”.
Jeg var selv hårdt ramt
Altså jeg kunne næsten ikke være i mig selv af glæde og taknemmelighed over, at de metoder jeg selv har brugt på min rejse, også virkede for andre. Og endda så hurtigt.
Og at min egen (lange) rejse gennem indre uro, stress, frygt, depression, tristhed, tankemylder, samt til tider lavt selvværd, masser af spændinger og ”mærkelige” symptomer, skulle munde ud i at gøre mig til behandler.
Endda en andre kunne have glæde af.
I dag er det præcis det, jeg er her for. At give det hele videre.
Til dem der har brug for at forstå, at der er andre måder at være i verden på, end den der giver os ovenstående symptomer.
Vi er ramt af vores tanker
Jeg påstår på ingen måde, at jeg helbreder nogen på få sessioner, men jeg påstår, at jeg på få sessioner hjælper mine klienter med at få et anderledes syn på deres tanke-mønstrer, overbevisninger og vaner.
Og derfra viser verden sig helt anderledes.
Nye ting sker. Både inden i og uden for os selv.
Vi tiltrækker noget anderledes. Noget bedre.
Og tro mig; det er spændende.
Din vej er din
Vores livssituation og vores behov er forskellige. Derfor laver jeg altid forløb tilpasset den enkelte. Men hvem ved, om du (som jeg) selv kan?
Jeg håber virkelig for dig, at du må finde din vej. Med udgangspunkt i, hvordan du egentlig har det lige nu?!
Måske skal din sommer bruges på at kigge indad.
Og hvorfor ikke starte i dag?
Du kan sætte dig med blyant og papir og notere for dig selv, om du er glad, tilfreds og trives i dit liv – eller hvor der eventuelt skal justeres?
Kan man blive ramt af trivsel
Jeg kan afsløre, at det allervigtigste for, at du har det godt, er, at du sørger for at ”komme ud med dig selv” – altså viser og er den autentiske version af dig.
Hvis den version altså stadig findes?
For mange er den desværre blevet væk.
Faktisk efterladt for mange år siden.
Eller den ligger lige under overfladen, men bliver ofte overtrumfet af hverdagen.
Uanset din situation, så gør hvad du kan for at have det godt.
Det er en beslutning – og den bedste investering, du kan gøre i dig selv.
Og jo flere vi er, der har det godt, jo bedre har vores verden det.
Jeg elsker den tanke.
Den spændende (sommer)rejse
Så hvad med at give dig selv den (sommer)gave det er at lave lidt indre arbejde. Det kan blive en berigende rejse, der er på flere planer er mindst lige så spændende som dem, vi normalt tager på i sommerferien.
Selv bliver jeg hjemme. Dels hjemme i min egen sjæl og krop;-), men nå ja… også fordi jeg elsker den danske sommer.
Til info er jeg i klinikken, hvis du skulle få brug for sparring til at komme ned i kroppen, ud af hovedet, ind i mere glæde og trivsel i dit liv.
Og ellers vil jeg blot ønske dig en vidunderlig sommer og en skøn rejse. Uanset destinationen…
Masser af varme og kærlige hilsner til dig fra mig.
Ps.
Du kan fange mig her: hanne@raskeriet.dk
Du kan blive klogere på, hvad din krop og dit sind fortæller dig HER.
Eller hvad nogle af mine klienter siger om mig HER
Og på instagram har jeg nogle videoer liggende HER
Og på Facebook HER

Tilmeld dig mit nyhedsbrev og få min udførlige e-bog om at skabe dit drømmeliv med "Loven om tiltrækning" - og lær hvad det skyldes, hvis det IKKE lykkes dig at tiltrække det, du ønsker dig...
Tilmeld dig her - og få samtidig info, når der er nyt i Raskeriet.